пʼятниця, 30 вересня 2016 р.

Проект "Втрачений депозит"

Тема: Чистота душі – чистота природи.
Мета: набуття учнівською молоддю досвіду вирішення екологічних проблем; усвідомлення важливості ролі кожного в житті суспільства, місцевої громади; набуття навиків здійснення громадянських дій, опанування формами демократичної поведінки та ефективного спілкування.
Завдання проекту:
вивчення результатів негативної дії людини на природу;
оволодіння навичками екологічно грамотної поведінки в природному середовищі.
Учасники проекту: учні 8 – 10 класів.
Термін виконання проекту: 4 місяці.
Результати проекту:
підвищення рівня екологічної свідомості учасників проекту;
поширення інформації про стан довкілля серед населення;
покращення стану довкілля.
Міжпредметні зв’язки: інформатика, екологія, математика.
Ключове питання: Яка ціна комфорту людини?
Тематичні запитання:
Якого забруднення завдає людина природі?
Які шляхи очищення навколишнього середовища?
Як зацікавити людей в зменшенні побутового сміття?


понеділок, 5 вересня 2016 р.

Миттєві результати при опитуванні в застосунку Plickers

Що ж може Plickers? А все просто: за допомогою всього одного смартфона можна в лічені хвилини провести опитування всього класу, та ще й встигнути проаналізувати відповіді! Непогано!
Як працює Plickers?
Програма працює за дуже простою технологією. Основу складають мобільний додаток, сайт та роздруковані картки з QR-кодами. Кожній дитині видається по одній картці. На картці закодовані чотири варіанти відповіді (A, B, C, D), та присвоєно прізвище та ім’я відповідної дитини. Наявності смартфонів чи планшетів у дітей не потрібно.

Сканування та перевірка відбувається моментально, що дозволяє одразу провести самоаналіз та роботу над помилками, що є дуже важливим етапом.
Велика перевага такого способу – це можливість бачити діаграму відповідей учнів поіменно у режимі реального часу!

Крім того вчитель не витрачає час та зусилля на перевірку тестів – все відбувається автоматично, що гарантує неупередженість перевірки. Також вчитель на сайті plickers.com, під своїм акаунтом може створити список класів, де викладає, та мати власноруч створену бібліотеку тестів чи опитувань.

Запитання можна створити на вибір однієї правильної відповіді або "Так-Ні". На сайті можна додавати малюнок до змісту запитання, а у мобільному додатку лише текст. 


Використовую даний спосіб опитування на етапі актуалізації опорних знань або фронтальне опитування при завершенні уроку.

Дуже зручно завжди мати “під рукою” не тільки бібліотеку тематичних опитувань, а й автоматично створені зведені таблиці аналізу тестів по класах за будь-який період часу. Це полегшує виявлення прогалин у знаннях учнів та дозволяє бачити напрямки корекції процесу навчання та планування уроків.




Сервіс Plickers дозволяє реалізувати моніторинг знань дітей, який забирає не більше кількох хвилин від уроку. Головне спробувати – зареєструватися на сайті, занести дані про свій клас, створити свій тест! Технологія не вимагає специфічних знань чи навичок. Варто спробувати! Крім того, використовуючи свій смартфон на уроці, вчитель дає приклад учням подивитися на свої гаджети як на цінні інструменти, які підтримують навчання, а не відволікають!



Першокласники

Будова комп'ютера

Тема: Апаратне забезпечення інформаційних систем.
Відеоролик "Збери сам комп'ютер"

Будова компютера Гра-пазл

Домашнє завдання:
Відеоролик "Як виготовляють процесори"


Музей інформатики

Знайти елементи робочого столу